Hallitustreffit 2024

Reumaliitto järjestää elo-syyskuussa 2024 Hallitustreffit yhdeksällä alueella. Kutsuttuina ovat kunkin alueen yhdistysten hallitukset varajäsenineen sekä valtakunnallisten yhdistysten sillä alueella toimivat hallituksen jäsenet tai varajäsenet.

Hallitustreffien avulla halutaan vahvistaa ja tukea yhdistysten hallituksia sekä tarjota verkostoitumisen paikka alueella. Hallitustreffeillä käsitellään yhteisiä ajankohtaisia teemoja, joiden avulla tuodaan Reumaliiton strategiaa lähemmäksi yhdistysten arkea. Syksyn 2024 Hallitustreffien teemat liittyvät yhdenvertaisuuteen, jäsenpolkuun ja omahoitoa tukevien toimintamallien tarjoamiin mahdollisuuksiin yhdistyksen toiminnassa. Lisäksi tarjolla mm. ajankohtaista tietoa sekä verkostoitumista. Ohjelma on sama kaikissa tilaisuuksissa. Hallitustreffien pitopaikka vaihtuu alueen sisällä vuosittain.

Hallitustreffien päivän ohjelma tarjoiluineen (lounas, aamu- ja iltapäiväkahvit) on osallistujalle maksuton. Yhdistys päättää osallistujiensa matka- ja mahdollisista majoituskustannuksista. Yhdistys voi käyttää näihin kuluihin toiminta-avustustaan.

Yhdistykselle on lähetetty sähköpostitse tietoa ja ilmoittautumisohjeet Hallitustreffeistä 25.4.2024.

Hallitustreffit toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

Alla Hallitustreffien paikat ja ajankohdat syksyllä 2024.
Tapahtumakalenterista löytyvät toukokuun 2024 aikana jokaisen tilaisuuden tarkemmat tiedot sekä linkki ilmoittautumislomakkeelle.

• Pohjois-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Kainuu: Lauantai 31.8. Kajaani, Hotel Kajanus
  • Pohjois-Savo, Etelä-Savo ja Pohjois-Karjala: Lauantai 7.9. Joensuu, Tiedepuisto
  • Etelä-Karjala ja Kymenlaakso: Sunnuntai 8.9. Lappeenranta, Scandic Patria
  • Kanta- ja Päijät-Häme: Lauantai 14.9. Forssa, Hotel Fabrik Forssa
  • Lappi: Sunnuntai 15.9. Ylläs, Lapland Hotels Saaga *
  • Etelä-Pohjanmaa ja Pohjanmaa : Sunnuntai 15.9. Kurikka, Hotel Kurikka.
    Österbotten: Söndag 15.9. Kurikka, Hotel Kurikka. Också på svenska för svenskspråkiga föreningar i Österbotten.
  • Pirkanmaa ja Keski-Suomi: Lauantai 21.9. Ikaalinen, Ikaalinen Spa & Resort
  • Varsinais-Suomi ja Satakunta: Lauantai 28.9. Pori, Crazy Town
  • Uusimaa: Sunnuntai 29.9. Järvenpää, Seuratalo

Lämpimästi tervetuloa!

*Huom! Lapin tilaisuuden yhteydessä järjestetään lauantaina 14.9. Omahoitopolku-hankkeen Yhdistykset hyvinvoinnin edistäjinä tilaisuus, jonne Lapin hallitustreffeille osallistuvat ovat lämpimästi tervetulleita viettämään syksyistä päivää hyvinvointiteeman äärellä. Lue lisää Reumaliiton tapahtumakalenterista.

Hallitustreffit 2023

Reumaliiton ensimmäiset Hallitustreffit elo-syyskuussa 2023 kokosivat yhteen lähes 360 hallitustoimijaa 88 yhdistyksestä. Tilaisuuksien teemoina olivat sote-uudistus ja järjestöyhteistyö hyvinvointialueilla sekä jäsenyyden kehittäminen. Lisäksi päivän reumayhteisön rupatteluringeissä jaettiin yhdistysten ajankohtaisia kuulumisia, tutustuttiin toisten yhdistysten toimijoihin ja löydettiin yhteisiä vahvuuksia.

Lämmin kiitos kaikille osallistujille!

Tutustu syksyn 2023 Hallitustreffien työskentelyjen yhteenvetoihin: