Uutiskirjeet

Reumaliitolla on useita uutiskirjeitä. Reumaliiton yleiseen uutiskirjeeseen kootaan tietoa ajankohtaisista asioista. Lapsiperheille oma uutiskirjeensä, samoin harvinaisia reumasairauksia sairastaville. Yhdistyskirje palvelee yhdistysten toimintaa. Kirjeet ovat maksuttomia ja ilmestyvät sähköpostitse.

Tilaa Reumaliiton uutiskirje

Reumaliiton uutiskirje ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Siihen kootaan ajankohtaista tietoa Reumaliiton toiminnasta ja vaikuttamistyöstä.

Uutiskirje lapsiperheille ja nuorille

Reuma- ja tuki- ja liikuntaelinsairaudet koskettavat myös lapsia ja nuoria. Liity joukkoon ja tilaa lapsiperheiden ja nuorten oma uutiskirje. Saat samalla ajankohtaista tietoa Reumaliiton palveluista ja tapahtumista.

Harvinaisten sairauksien postituslista

Liity Reumaliiton ylläpitämälle harvinaisten tuki- ja liikuntaelinsairauksien postituslistalle. Postituslista on tarkoitettu ensi sijaisesti harvinaisia sairauksia sairastaville.

Yhdistyskirje

Yhdistyskirje on tarkoitettu Reumaliiton jäsenyhdistyksissä toimiville henkilöille. Siihen kootaan ajankohtaista tietoa yhdistystoiminnan tueksi. Yhdistyskirje ilmestyy kahdeksasta kymmeneen kertaan vuodessa.