Maailman lasten ja nuorten reumasairauksien päivä

maanantai 18.3.2024

Reumaliitto

Tapahtuma-aika

maanantai 18.3.2024,

klo 00:00

tiistai 19.3.2024,

klo 00:00

Järjestäjä

Reumaliitto

Tapahtuman kuvituskuva

Haluaisitko sinä olla mahdollistamassa lasten ja nuorten reumasairauksien päivän tempausta 18.3.2024?

Hei sinä reumanuori, reumalapsen vanhempi tai yhdistystoimija! Olisitko valmis järjestämään tapaamisen lapsiperheille ja nuorille omalla paikkakunnallasi?
Tietoisuuden lisääminen siitä, että myös lapset ja nuoret sairastavat reumasairauksia, auttaa varhaisemman hoidon hakemisessa, mikä puolestaan mahdollistaa nopeamman diagnoosin saamisen. Tietoisuuden lisäämiseksi haluamme koota reumalapset ja -nuoret yhteen ja tarvitsemme siihen apuasi! Ilmoittaudu mukaan järjestämään kotipaikkakunnallasi lasten ja nuorten reumasairauksien päivän tapaaminen maanantaina 18.3.2024.

Ilmoittaudu mukaan täältä.

Tarkoituksena on järjestää tapaaminen oman alueen reumalapsille ja -nuorille mukavan tekemisen lomassa. Reumaliitto tarjoaa tukea ja vinkkejä tapaamisen järjestämiseen, sekä osallistuu tarjoilukuluihin. Tapaamisen voi järjestää esimerkiksi oman paikkakunnan kirjastossa, kerhotiloissa tai kahvilassa. Voit kysyä myös oman paikkakuntasi yhdistykseltä, löytyisikö heiltä sopivia tiloja tapaamisen järjestämiseen!

Jos kiinnostuit ja olisit valmis järjestämään vapaamuotoisen tapaamisen lapsiperheille ja nuorille omalla paikkakunnallasi, ilmoittaudu mukaan tammikuun loppuun mennessä. Tässä vaiheessa tarvitsemme vain nimesi ja yhteystietosi, sekä tapaamispaikkakunnan, tarkemmat yksityiskohdat tapaamisesta ehtii ilmoittaa myöhemmin. Kaikista tempaukseen osallistuvista tapahtumapaikoista tulemme ilmoittamaan kootusti Reuma-lehdessä, Reumaliiton somekanavissa sekä seuraavassa lasten ja nuorten uutiskirjeessä.

Lisätietoja tempauksesta antaa Eeva Säilä, eeva.saila@reumaliitto.fi