Postin mukana kesälukemista

Kesä on alkanut helteisessä säässä. Oli kesän sää jatkossa helteinen tai sateinen, vapaa-aikaa voi viettää pian Reumaliiton Harvinaiset-lehteä selaillen!

Piirroskuvassa vaaleahiuksinen lääkäri kuuntelee stetoskoopilla jotakin, mutta mitä? Se selviää 1/2021 Harvinaisia-lehdessä.
Mitähän tohtori mahtaa tutkia? Vastaus selviää Reumaliiton Harvinaisia -lehdestä numero 1/2021. Kuva: Esa-Pekka Niemi

Lehti on painossa ja löytää viimeistään viikolla 28 kaikkien niiden harvinaisten postituslistalla olevien luokse, jotka ovat ilmoittaneet rekisteriin haluavansa postitetun lehden. Ne lukijat, jotka ovat ilmoittaneet nautiskelevansa lehdestä mieluiten diginä saavat oman lehden PDF-tiedostona sähköpostiinsa myös viimeistään viikolla 28. Lisäksi lehden PDF-tiedosto julkaistaan harvinainenreuma -sivuston uutisissa torstaina 15.7.!

Harvinaisten postituslistan rekisteripäivitys tehtiin keväällä 2020, jonka yhteydessä kysyttiin kuinka haluat jatkossa saada Reumaliiton Harvinaisia-lehden.

Mikäli haluat muuttaa tapaa, jolla saat Reumaliiton Harvinaisia -lehden, voit olla yhteydessä Reumaliiton harvinaistoiminnan tiimiin.

Reumaliiton toimisto, myös Reumaliiton harvinaistoiminnan tiimi, lomailee juhannuksesta alkaen elokuun alkuun. Toivotamme kaikille harvinaisen hyvää kesää!