Yhdistysten rahastonhoitajien tapaaminen

klo 16:30-18:30

Tapahtumapaikka

Reumaliitto

Tervetuloa Reumaliiton jäsenyhdistysten rahaston-/taloudenhoitajien tapaamiseen! Keskustelun aiheina ovat rahastonhoitajan rooli yhdistyksessä - sen haasteet, mahdollisuudet ja parhaat käytännöt. Mukana myös ajankohtaisia asioita.

Jaamme hyviä käytäntöjä teemaan liittyen ja saat vinkkejä haastaviin tilanteisiin samassa tehtävässä toimivilta. Pääset myös kertomaan Reumaliiton asiantuntijoille sinun ja oman yhdistyksesi tarpeista: mitä osaamista tarvitaan lisää ja kuinka työntekijät voisivat olla tukenasi. Voimme ideoida yhdessä uusia hyviä toimintatapoja. Tapaamisessa pääset myös verkostoitumaan muiden samanlaisessa vapaaehtoistehtävässä toimivien kanssa.

Tapaaminen järjestetään Teamsin välityksellä. Tarvitset osallistumiseen tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on verkkoyhteys. Ilmoittaudu mukaan tapaamiseen viimeistään 22.10. klo 10.00. Osallistujille lähetetään Teams-linkki sähköpostitse ilmoittautumisajan päätyttyä.

Tapaaminen toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

Lisätietoja jaana.sinervuo-tarula@reumaliitto.fi