Vastaa kyselyyn vapaaehtoisuudesta

Reumaliiton vuoden 2020 teemana on vapaaehtoisuus. Mikä innostaa mukaan vapaaehtoistoimintaan? Mikä pitää mukana? Mitkä ovat vapaaehtoisuuden huippuhetkiä?

Kartoitamme kyselyllä, mikä innostaa toimintaan mukaan ja suosittelisitko toimintaa myös muille. Vastaa kyselyyn ja kerro oma tarinasi!

Kyselyn tuloksia käytetään Reumaliiton Vapaaehtoisuus vahvistaa -kampanjan taustamateriaaleina. Kyselyyn voi vastata nimettömänä, eivätkä yksittäiset vastaajat ole tuloksista tunnistettavissa.

Jos olet valmis kertomaan kokemuksistasi laajemmin, voit halutessasi antaa yhteystietosi kyselyn lopussa haastattelua varten.

Siirry kyselyyn tästä linkistä

Kiitos jo etukäteen, kun annat arvokasta aikaasi ja osallistut kyselyymme! Kyselyyn voi vastata heinäkuun loppuun saakka.

kuvituskukka