Oulu

Saaristonkatu 4,Oulu

Järjestäjä

Reumaliitto

Reumaliiton Järjestöpäivät 2024 pidetään Oulussa (Scandic Oulu City) 16. –17.3.2024. Päiville ovat tervetulleita jäsenyhdistysten puheenjohtajat ja sihteerit. Yhdistyksen on mahdollista halutessaan lähettää Järjestöpäiville myös kolmas edustaja (esim. hallituksen jäsen, työntekijä tai aktiivitoimija) niin kauan kuin paikkoja riittää.

Päivien aikana suunnataan katsetta yhdistysten tulevaisuuteen, tarjotaan eväitä toimintaan ja vaikuttamiseen sekä yhdessä tekemiseen ja verkostoitumiseen. Aiheisiin paneudutaan isolla porukalla niin luennoilla, tapahtumatorilla, työpajoissa kuin tietoiskujenkin muodossa. Läpileikkaavaksi teemaksi päivillä nousee esiin Reumaliiton vuositeema 2024-2026: yhdenvertaisuus. Tämän lisäksi päivien sisällöissä yleisesti huomioitava teema on vaikuttavuus.

Järjestöpäivien ohjelma on osallistujille (max 2-3 henkilöä/ yhdistys) maksuton. Yhdistysten kustannettavaksi jää lauantain iltaohjelmaan liittyvä illallinen sekä matka- ja majoituskulut. Reumaliitto tukee osallistujien matkakuluja 30 euroa ylittävältä osalta / osallistuja (max kahden henkilön osalta / yhdistys). Pysäköintimaksuja ei korvata. Matkustuksen tulee tapahtua edullisuusperiaatteen mukaisesti niin vähin kustannuksin kuin mahdollista. Mikäli matkan tekeminen on edullisinta tai mahdollista vain omalla autolla, kulujen tukemisessa noudatetaan voimassa olevaa Kelan kilometrikorvausta. Yhdistyksen mahdollisen kolmannen osallistujan osalta liitto ei korvaa matkakuluja 30 euroa ylittävältä osalta.

Majoitusvaraukset tehdään suoraan Scandic Oulu Cityyn. Lue lisää ja ohjeet varausten tekoon Reumaliiton verkkosivuilta: Yhdistyksille > Ajankohtaista yhdistyksille > Järjestöpäivät 2024.

Järjestöpäivät toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

Organisationsdagar hittas på Reumaförbundets nätsidor: För föreningar > Föreningsverksamhetens förvaltning > Organisationsdagar 2024.

Ilmoittautuminen Järjestöpäiville on auki 8.1.-11.2.2024.