Järvenpää

perjantai 23.2.2024,

klo 19:00-21:30

Tapahtumapaikka

Järvenpää-talo, Hallintokatu 4, 04400 Järvenpää. Järvenpää-talon pääovesta on esteetönkulku. Pääovi on automaattisesti avautuva. Inva-pysäköintipaikat (2 kpl) sijaitsee pääovia vastapäätä pysäköintialueen alussa. Toiseen kerrokseen pääsee hissillä. Sibelius-salissa on induktiosilmukka kuulorajoitteitteisille.

Myllytie 11,Järvenpää

Järjestäjä

Tuusulanjärven Reuma ry.

Tervetuloa katsomaan Ukrainan Baletti esitystä DON QUIJOTTE pe 23.2.24 klo 19.00 - 21.30

Järvenpäätalo, Hallintokatu 4, Järvenpää.

Don Quijote on värikäs juhlabaletti, jota pidetään yhtenä klassisen balettitaiteen mestariteoksista.
Pääroolit tanssii Lvivin valtionoopperan ensitanssijat Daryne Kirik ja Jaryna Kotys Kitrinä sekä Arsen Marusenko ja Oleksandr Omelchenko Basiliona. Esityksen musiikki tulee nauhalta.

Järvenpää-talo, Hallintokatu 4, 04400 Järvenpää. Järvenpää-talon pääovesta on esteetön kulku. Pääovi on automaattisesti avautuva. Inva-pysäköintipaikat (2 kpl) sijaitsee pääovia vastapäätä pysäköintialueen alussa. Toiseen kerrokseen pääsee hissillä. Sibelius-salissa on induktiosilmukka kuulorajoitteitteisille.

Sitovat ilmoittautumiset ke 27.12.23 - pe 26.1.24

50,00 euroa