Hauskantai

Laiturikatu 1,Tampere

Järjestäjä

Reumaliitto

Valtakunnallinen lastenreumaa sairastavien lasten ja heidän perheidensä oma iloinen toimintapäivä Hauskantai järjestetään lauantaina 4.5.2022 klo 10 alkaen Tampereen Särkänniemessä! Tervetuloa koko perheen voimin viettämään vauhdikas lauantai ja tutustumaan samalla muihin perheisiin!

Hauskantain ohjelma:
  • Klo 10 Yhteinen ohjelma alkaa Planetaariossa*
  • Klo 12 Siirtyminen Ravintola Iloon, jossa välipalaa ja vapaata keskustelua
  • Klo 13 Yhteinen osuus päättyy. Huvipuisto, Akvaario sekä Näsinneulan näkötorni kutsuvat viettämään Hauskantaita!
*Luvassa tutustumista, ajankohtaista tietoa, ja mukavaa yhdessä tekemistä. Yhteisen ohjelman sisältöä tarkennetaan myöhemmin.

Reumaliitto tarjoaa Särkänniemen rannekkeet erikoishintaan 33 € /hlö.
  • Särkänniemi-ranneke sisältää sisäänpääsyn huvipuistoon, Akvaarioon ja Näsinneulan näkötorniin sekä huvilaitteisiin huvilaitteiden pituusrajat huomioiden.
  • Alle 3-vuotiaat hurvittelevat ilmaiseksi.
  • Huvipuisto on avoinna klo 12-20.

Ilmoittautuminen avataan 2024 Reuma-lehden ilmestymisen jälkeen.
Sitovat ilmoittautumiset tapahtumaan 17.4. mennessä.

Tilatut rannekkeet maksetaan Reumaliiton tilille ennen tapahtumaa. Vahvistamme ilmoittautumisesi erillisellä sähköpostiviestillä, jossa kerromme tarkemmat maksutiedot. Maksun tulee näkyä Reumaliiton tilillä 22.4. mennessä.

Päivä alkaa yhteisellä ohjelmalla Planetaariossa, josta siirrytään ravintola Iloon. Luvassa on mukavaa ohjelmaa ja tutustumista muihin perheisiin. Yhteisen aamupäivän päätteeksi Reumaliitto tarjoaa välipalaa osallistujille (sämpylä & kahvi/pillimehu). Osallistujat kustantavat itse muut mahdolliset ruokailut päivän aikana. Rannekkeet jaetaan paikan päällä aamupäivän aikana.

Saapuminen Särkänniemeen:
Osallistujat kustantavat itse matkakulut. Katso saapumisohjeet sekä aluekartta Särkänniemen verkkosivuilta. Tietoa Särkänniemen esteettömyydestä löydät täältä.

Tervetuloa mukaan läheltä ja kaukaa!