Tammerfors

Arrangör

Reumaliitto

Event illustration

Valtakunnallinen lastenreumaa sairastavien lasten ja heidän perheidensä oma iloinen toimintapäivä Hauskantai järjestetään lauantaina 4.5.2024 klo 10 alkaen Tampereen Särkänniemessä!

Tervetuloa koko perheen voimin viettämään vauhdikas lauantai ja tutustumaan samalla muihin perheisiin!

Päivän aikataulu:

Klo 10.00 Ilmoittautuminen
Klo 10.30 Yhteinen aloitus Planetaariossa
Klo 11.00 Omaa ohjelmaa vanhemmille, reumalapsille, reumanuorille sekä sisaruksille
Klo 11.45 Tauko
Klo 12.00 Yhteinen osuus jatkuu Planetaariossa, ohjelmassa mm. Nurekatiimin toiminnasta, aikaa myös kysymyksille niin Reumaliitolta kuin Nurekatiimiltä
Klo 12.30 Välipala tarjolla viereisessä Ravintola Ilossa

Välipala koostuu kahvi/mehu + sämpylästä, jossa on huomioitu kaikki ilmoitetut ruoka-ainerajoitukset. Välipalan jälkeen n. klo 13 perheet voivat siirtyä omaan tahtiin hurvittelemaan huvipuistoon tai tutustumaan muihin Särkänniemen tarjoamiin elämyksiin. Huvipuisto on auki klo 20.00 saakka.

Reumaliitto tarjoaa Särkänniemen rannekkeet erikoishintaan 33 € /hlö.
  • Särkänniemi-ranneke sisältää sisäänpääsyn huvipuistoon, Akvaarioon ja Näsinneulan näkötorniin sekä huvilaitteisiin huvilaitteiden pituusrajat huomioiden.
  • Alle 3-vuotiaat hurvittelevat ilmaiseksi.
  • Huvipuisto on avoinna klo 12-20.

Ilmoittautuminen on suljettu 17.4.24.
Voit kysellä peruutuksia tai lisätietoja ottamalla yhteyttä eeva.saila@reumaliitto.fi

Päivä alkaa yhteisellä ohjelmalla Planetaariossa, josta siirrytään ravintola Iloon. Luvassa on mukavaa ohjelmaa ja tutustumista muihin perheisiin. Yhteisen aamupäivän päätteeksi Reumaliitto tarjoaa välipalaa osallistujille (sämpylä & kahvi/pillimehu). Osallistujat kustantavat itse muut mahdolliset ruokailut päivän aikana. Rannekkeet jaetaan paikan päällä aamupäivän aikana.

Saapuminen Särkänniemeen:
Osallistujat kustantavat itse matkakulut. Katso saapumisohjeet sekä aluekartta Särkänniemen verkkosivuilta. Tietoa Särkänniemen esteettömyydestä löydät täältä.

Tervetuloa mukaan läheltä ja kaukaa!

Evenemang