Kolari

Iso-Ylläksentie 42,Kolari

Järjestäjä

Reumaliitto

Reumaliiton Hallitustreffit on tarkoitettu alueen jäsenyhdistysten hallitusten kaikille jäsenille ja varajäsenille. Valtakunnallisten yhdistysten hallituksen jäsenet tai varajäsenet voivat osallistua oman asuinpaikkakuntansa alueen mukaiseen tilaisuuteen. Tilaisuus on avoin myös alueella asuville Reumaliiton hallituksen tai valtuuston jäsenille. Hallitustreffeillä käsitellään yhteisiä ajankohtaisia teemoja, lisäksi tarjolla mm. ajankohtaista tietoa sekä verkostoitumista. Syksyn 2024 Hallitustreffien teemat liittyvät yhdenvertaisuuteen, jäsenpolkuun ja omahoitoa tukevien toimintamallien tarjoamiin mahdollisuuksiin yhdistyksen toiminnassa. Päivän ohjelma tarjoiluineen (lounas, aamu- ja iltapäiväkahvit) on osallistujalle maksuton.

Hallitustreffien osallistumiseen ei sisälly majoitusta. Lapland Hotels Saagasta on kuitenkin varattu majoituskiintiö koodilla REUMALIITTO24. Majoituskiintiö on tarkoitettu ensisijaisesti Reumaliiton Ylläksen tilaisuuksiin osallistujille. Huonevaraukset tulee tehdä suoraan hotellista sähköpostitse saaga@laplandhotels.com edellä mainittua koodia käyttämällä. Huonekiintiö on voimassa 25.8.2024 saakka. Yöpyjät/yhdistykset  vastaavat itse varausten tekemisestä ja kustannuksista. Yhdistys päättää osallistujiensa matka- ja mahdollisista majoituskustannuksista. Yhdistys voi käyttää näihin kuluihin toiminta-avustustaan. Huomioittehan, että tarjoushuoneita on rajoitettu määrä ja kiintiön täyttyessä hotelli tarjoaa vaihtoehdoksi saunallisia Chalets huoneistoja. Lapin alueen yhdistysten hallituksien varsinaisille ja varajäsenille on lähetetty tarkempia tietoja majoitukseen ja majoitushintoihin liittyen sähköpostitse 25.6.

Yksi henkilö voi ilmoittaa useamman osallistujan mukaan tapahtumaan, siinä tapauksessa hän täyttää jokaisesta osallistujasta erikseen ilmoittautumislomakkeen. Mikäli ilmoitettavalla osallistujalla ei ole sähköpostiosoitetta, hänen ilmoittautumislomakkeelleen voi kirjata esim. yhdistyksen tai puheenjohtajan sähköpostiosoitteen. Tässä tapauksessa lomakkeeseen kirjatun sähköpostin käyttäjällä on oikeudet hallita ja muuttaa ilmoitetun henkilön tietoja ilmoittautumisajan puitteissa.

Ilmoittautumisen tulee tehdä viim. su 25.8.

Henkilötietoja kerätään tässä lomakkeessa ilmoitetun toiminnan toteuttamiseksi ja niitä käsitellään Reumaliiton tietosuojaselosteissa esitetyllä tavalla. Osallistujan sukupuoli-, nimi-, ikäryhmä-, koulutus- ja pääasiallinen toiminta -tietoja kerätään rahoittajille toimitettavia raportointeja varten. Tiedot poistetaan asianmukaisesti viimeistään tapahtumavuoden lopussa.

Tilaisuus toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

Huom. Lapin tilaisuuden yhteydessä järjestetään lauantaina 14.9. Omahoitopolku-hankkeen Yhdistykset hyvinvoinnin edistäjinä tilaisuus, jonne Lapin Hallitustreffeille osallistuvat ovat lämpimästi tervetulleita viettämään syksyistä päivää hyvinvointiteeman äärellä. Lue lisää Reumaliiton tapahtumakalenterista: https://reumaliitto.fi/tapahtumat/yhdistykset-hyvinvoinnin-edistajina-tilaisuus-yllas/. Huomioithan, että tilaisuuksiin on erilliset ilmoittautumiset!