Vanhus- ja vammaisneuvostojen jäsenten tapaaminen

keskiviikko 6.3.2024

Reumaliitto

Tapahtuma-aika

keskiviikko 6.3.2024,

klo 16:30-18:00

Teams

Järjestäjä

Reumaliitto

Reumaliitto järjestää tehtäväkohtaisia tapaamisia eri vapaaehtoisryhmille. Viime vuonna kokosimme yhteen ensimmäistä kertaa reumayhteisöön kuuluvat, jotka ovat oman kuntansa tai sote-alueensa vammais-, vanhus-, tai yhdistetyssä vammais- ja vanhusneuvostossa.

Tapaamisessa pääset verkostoitumaan muiden samanlaisessa luottamustehtävässä toimivien kanssa, kuulemaan eri alueiden neuvostojen toiminnasta sekä kertomaan Reumaliiton asiantuntijoille sinun ja oman yhdistyksesi ja alueesi tarpeista. Mukana myös ajankohtaista asiaa Reumaliitosta.

Tapaaminen järjestetään Teamsin välityksellä. Tarvitset osallistumiseen tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on verkkoyhteys. Erillistä ilmoittautumista ei tarvita, vaan osallistumislinkki lähetetään sähköpostilla kaikille, jotka ovat ilmoittaneet tietonsa vanhus- ja vammaisneuvostojen jäsenten yhteystietolistalle. Listalle voi liittyä oheisella lomakkeella.

Tilaisuus toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.