Vire-Lavisohjaajien ideapäivä

Järjestäjä

Reumaliitto

Vire-Lavisohjaajien ideapäivä

Vire-Lavisohjaaja, tule mukaan innostumaan ja hakemaan lisätukea ohjaajana toimimiseen!

Vire-Lavis ideapäivä on tarkoitettu Reumaliiton jäsenyhdistyksissä toimiville Vire-Lavis ohjaajille. Ideapäivässä vahvistat osaamistasi ja valmiuksiasi toimia Vire-Lavis ohjaajana. Koulutukseen osallistumisen vaatimuksena on aikaisemmin käyty Vire-Lavis ohjaajakoulutus.

Koulutuksen järjestävät Reumaliitto ja Lavis-lavatanssijumppa Oy.

Koulutuksen sisältö

Koulutus koostuu 30 min näytetunnista ja keskusteluista yhdessä Vire-Lavis kouluttaja Riitta Lindroos kanssa. Mukana koulutuksessa on myös Reumaliiton liikunnan ja terveyden asiantuntija Kirsi Kaipainen-Pyykkö.

Lisäksi koulutukseen osallistujat saavat käyttöönsä videoidut verkkomateriaalit, jotka sisältävät 12 uutta koreorafiaa hyödynnettäväsi omassa ohjauksessa. Osallistujat saavat materiaalit käyttöönsä viikko ennen ideapäivää ja ne ovat käytössä 6kk ajan. Huom. koulutukseen sisältyvät verkkomateriaalit eivät ole sosiaalisenmedian alustalla, kuten aikaisemmin ja niiden hyödyntäminen ei vaadi näin ollen facebook-tiliä.

Koulutuksen hinta

Koulutuksen omavastuu on 50€/reuma- ja tulesyhdistysten jäsenet ja ei-jäsenet 100€. Reumaliitto tukee jäsenyhdistyksiensä jäsenten osallistumista maksamalla omavastuun ylimenevän osuuden koulutuksesta.

Hinta sisältää 1,5h kestävän koulutuksen, joka koostuu keskusteluista ja 30 min näytetunnista, jota osallistujat voivat käyttää sellaisenaan ohjatessaan Vire-Lavista. Lisäksi koulutukseen osallistujat saavat 12 uutta koreografiaa, jotka ovat osallistujien hyödynnettävissä verkkoversiona 6kk ajan. Ohjeet verkkomateriaalien käyttöönottoon lähetetään osallistujille viikko ennen ideapäivää ennakkoon tutustuttaviksi.

Ilmoittautuminen on auki su 15.9. asti.

Mikä Vire-Lavis?

Vire-Lavis pohjautuu Lavis-lavatanssijumppaan ja on siitä sovellettu versio henkilöille, joilla on sairauden, vamman tai muun syyn vuoksi toimintakyvyn rajoituksia. Vire-Lavis -tunnit toteutetaan pääosin istuen ja/tai tuolia apuna käyttäen.

Vire-Lavis on lisenssivapaa tuote. Vire-Lavis koulutuksen käyneet voivat hyödyntää Vire-Lavis tuotemerkkiä sen käyttötarkoituksessa liikunnanohjauksessa.

Kouluttaja: Riitta Lindroos / Lavis Lavatanssijumppa Oy, riitta@lavis.fi, p. 040 551 7626
Lisätietoja: Kirsi Kaipainen-Pyykkö, kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi, p. 044 434 1588