Lihastautiliitton järjestämä Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito -konferenssi Tampere-talossa

4.–5.4.2019 Tampere-talossa järjestettävä konferenssi on suunnattu lihastauteja sairastaville, heidän läheisilleen ja ammattilaisille. Konferenssin yhteydessä järjestetään eri diagnoosiryhmille tapaamisemahdollisuus.

Ohjelma on monipuolinen ja koolla iso joukko asiantuntijoita. Yhtenä teemana ovat myös myosiitit ja niiden hoitovaste. Osallistumismaksu lihastauteja sairastaville on kohtuullinen.

Konferenssin osallistumismaksu, ohjelma, tietoa majoituksen varaamisesta ja ilmoittautuminen löytyvät klikkaamalla seuraavia linkkejä (ohjaa Lihastautiliiton sivuille) :

Tapahtuman järjestää Lihastautiliitto yhteistyökumppaninaan Suomen NM-ERN-yksikkö/Tampereen yliopistollisen sairaalan lihastautien tutkimuskeskus.

Tampere-talo
Kuva: Tampere-talo – Tampere Hall – Laura Vanzo