Vertaisnurkka: Sairastuminen – kriisi vai mahdollisuus?

maanantai 26.2.2024

Reumaliitto

Tapahtuma-aika

maanantai 26.2.2024,

klo 18:00-19:00

Tapahtumapaikka

Verkkotapahtuma Reumaklubilla

reumaklubi.reumaliitto.fi

Reumaliitto

Tapahtuman kuvituskuva
Tervetuloa vertaisnurkkaan juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa!

Haluaisitko kohdata muita, jotka ovat kanssasi samassa elämäntilanteessa tai kokeneet samoja asioita, joita käyt läpi parhaillaan? Reumaklubilla järjestetään arki-iltaisin teematuokioita, joihin voit tulla juttelemaan matalalla kynnyksellä ilman ennakkoilmoittautumista ja viipyä haluamasi ajan. Paikalla on koulutettu vertaistukija, jolla on sama kokemus kuin osallistujilla.

Vertaisnurkka maanantaina 26.2.24 klo 18:00-19:00

Sairastuminen – kriisi vai mahdollisuus?

Oireiden alkaminen ja diagnoosin saaminen ovat usein kriisi pitkäaikaissairauteen sairastuneelle. Kun shokkivaihe menee ohi, miten suuntaudut elämässä eteenpäin? Voiko sairastumisen myötä elämään tulla jopa myös jotain myönteistä tai uusia mahdollisuuksia? Tule löytämään yhdessä toiveikkaita näkökulmia vertaisten kanssa. Mukana on Reumaliiton vertaistukija Aila Suomen Sklerodermayhdistyksestä.

Pääset liittymään saapumalla Reumaklubillle nettiosoitteeseen reumaklubi.reumaliitto.fi ja klikkaamalla huonetta "VERTAISNURKKA Sairastuminen kriisi vai mahdollisuus". Mitään tunnuksia, salasanoja tai erillisiä ohjelmia ei tarvita. Huoneeseen mahtuu kerralla rajallinen määrä osallistujia.

Tervetuloa mukaan!

Tulevat vertaisnurkat