Onnenarpajaiset käynnistyvät

Reumaliiton televisioarpajaiset näkyvät Nelosella joulu-maaliskuussa.

Arpajaisten tuotto käytetään reumaa ja muita tuki- ja liikuntaelinsairauksia sairastavien hyväksi tehtävään työhön, esimerkiksi vertaistukitoiminnan kehittämiseen.

Arpajaiset juontaa Riitta Väisänen. Mukana kampanjassa ovat SLE:tä ja Sjögrenin syndroomaa sairastava Amiina Abdalla Suomen Reumanuorista, systeemistä skleroosia ja keuhkovaltimoverenpainetautia sairastava Jari Väänänen Oulusta sekä nivelreumaa sairastava Raili Markkanen Helsingistä.

Arpajaisiin voi osallistua lähettämällä tekstiviestin REUMA numeroon 16499 (5,01 € + pvm/mpm).  Arvan voi ostaa myös soittamalla numeroon 0600 0 2000 (5,01 € + pvm/mpm). Jokainen viesti tai puhelu on yksi arpa.

Arpajaiset järjestää Reumaliitto yhteistyössä Randomexin kanssa. Voittoluetteloon voi tutustua kampanjasivulla.

Arpalupa: RA/2022/1486

Lisätietoja: info(at)randomex.fi