Tuote-etuja

Avis autovuokraamo

Avikselta liiton jäsenet saavat autot vuokrattua kotimaassa 10 % alennuksella normaaleista päivähinnoista.

Varaukset voi tehdä sähköpostilla reservations@avisbudget.fi, puhelimitse 010 436 2200 tai sivuilla avis.fi Varattaessa pitää tunnistautua liiton jäseneksi joko jäsennumeronsa ilmoittamalla. Netin kautta tehtävään varaukseen on syötettävä ”AWD” -kenttään tunnus B628900.

Terveystekniikka Oy

Terveystekniikka tarjoaa kotikäyttöön suunnitellun B-Cure Laserin vuokrausta. Vuokraushinta on 140 euroa/kk. Vuokrauksen jälkeen on mahdollista ostaa laser omaksi alennettuun hintaan ja alennus on noin 100 euroa B-Cure Laser Classicin tai Sportin myyntihinnoista, jotka ovat arvoltaan on noin 600 – 700 euroa/kappale.

Ohjeet laserin ostoon tulee vuokralaitteen mukana. Mikäli laitteen haluaa omaksi, tulee soittaa Terveystekniikan infonumeroon 030 635 8332 ja tehdä tilaus. Alennetut ostohinnat ovat voimassa vain laitteen vuokranneille.

Laserin vuokratilaus tehdään ja maksetaan Terveystekniikan verkkokaupan kautta osoitteessa terveystekniikka.fi. Klikkaa etusivulta kauppa =>Valitse verkkokaupan etusivulla tuotekategoria B-Cure Laser vuokra 1 kk.

B-Cure Laser on helppokäyttöinen Lääkintälaserlaite (LLLT), joka on suunniteltu kotikäyttöön. Terapia on tutkitusti tehokas nivelrikon ja reumasairauksien (myös fibromyalgia) aiheuttamaan kipuun. Linkistä voit tutustua laitteeseen, käyttäjäkokemuksiin ja kliinisiin tutkimuksiin.

Back on Track Oy

Back on Trackin verkkokaupasta saat kaikista normaalihintaisista tuotteista 15% alennuksen koodilla REUMA15. Lisäksi saat 30% alennuksen seuraavasta tuotteesta koodilla REUMA:

Perusmallin polvisuoja (tuotekoodi 1100)
Ainutlaatuisen Welltex® teknologian omaava polvisuoja toimii luonnollisesti heijastamalla takaisin
kehon lämpöä ja lisäämällä hyvinvointia. Takaisin heijastuva lämpö lisää verenkiertoa mikä voi
helpottaa lihas- ja nivelkipuihin ja reumasärkyihin.

Edut on voimassa toistaiseksi.

Synsam

Synsamilta saat sinulle ja perheellesi alennusta silmälaseista 30 %, aurinkolaseista 25 % ja piilolinsseistä 25 %. Lisäksi saat 20 % alennus Synsam Lifestyle -sopimuksen kuukausimaksusta. Etuja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Asioinnin aluksi tulee mainita: Reumaliitto. Edut ovat voimassa kaikissa Suomen Synsam –liikkeissä. Lisätietoa eduista tästä, pdf. Synsam Recycling Outlet ─konseptin liikkeiden tuote- ja palveluvalikoima on erilainen, kuin muissa Synsamin liikkeissä ja siksi jäsenedut eivät ole niissä voimassa.

Lähin Synsam –liike yhteystietoineen.

Sabora Pharma

Sabora Pharman Askelterapia.com -verkkokaupan tuotevalikoimasta saat 15 % alennuksen. Ei koske tuotemerkkejä: Airtoox, Sarva ja Icebug sekä Feet. Alennusta ei voi myöskään yhdistää muihin etuihin. Edun saat voimaan kassalla käyttämällä koodia: reuma-15. Etu on voimassa tämän vuoden loppuun asti.