Vertaisnurkka: Näkymätön kipu

Verkkotapahtuma Reumaklubilla

Reumaliitto

Tapahtuman kuvituskuva
Tervetuloa vertaisnurkkaan juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa!

Haluaisitko kohdata muita, jotka ovat kanssasi samassa elämäntilanteessa tai kokeneet samoja asioita, joita käyt läpi parhaillaan? Reumaklubilla järjestetään arki-iltaisin teematuokioita, joihin voit tulla juttelemaan matalalla kynnyksellä ilman ennakkoilmoittautumista ja viipyä haluamasi ajan. Paikalla on koulutettu vertaistukija, jolla on sama kokemus kuin osallistujilla.

Vertaisnurkka maanantaina 6.5.24 klo 18:00-19:00

Näkymätön kipu

Kipu on yleisimpiä reuma- ja tule-sairauksien oireita. Se ei näy päällepäin ja vain sairastava tietää, miltä se tuntuu. Tule keskustelemaan vertaisten seuraan, miten pärjäät muille näkymättömän kipusi kanssa. Mukana on Reumaliiton vertaistukija Katja Kuopion reumayhdistyksestä.

Pääset liittymään saapumalla Reumaklubillle nettiosoitteeseen reumaklubi.reumaliitto.fi ja klikkaamalla huonetta "VERTAISNURKKA Näkymätön kipu". Mitään tunnuksia, salasanoja tai erillisiä ohjelmia ei tarvita. Huoneeseen mahtuu kerralla rajallinen määrä osallistujia.

Tervetuloa mukaan!

Tulevat vertaisnurkat