Vertaisnurkka: Kannattaako kuntoutus?

reumaklubi.reumaliitto.fi

Reumaliitto

Tapahtuman kuvituskuva
Tervetuloa vertaisnurkkaan juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa!

Haluaisitko kohdata muita, jotka ovat kanssasi samassa elämäntilanteessa tai kokeneet samoja asioita, joita käyt läpi parhaillaan? Reumaklubilla järjestetään arki-iltaisin teematuokioita, joihin voit tulla juttelemaan matalalla kynnyksellä ilman ennakkoilmoittautumista ja viipyä haluamasi ajan. Paikalla on koulutettu vertaistukija, jolla on sama kokemus kuin osallistujilla.

Vertaisnurkka maanantaina 8.1.2024 klo 18:00-19:00

Kannattaako kuntoutus?

Kela järjestää erilaisia kuntoutuksia reumasairauksia sairastaville. Oletko sinä harkinnut hakemista? Mielessä pyörii ehkä kysymyksiä, kuten mitä kuntoutuksissa tehdään, miten sinne haetaan ja voisiko kuntoutus ylipäätään sopia minulle? Tässä vertaisnurkassa jaetaan kokemuksia kuntoutuksesta ja autetaan ensikertalaisia alkuun. Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan, joten rohkeasti mukaan keskustelemaan. Mukana on Reumaliiton vertaistukija Pirjo Turun seudun reumayhdistyksestä.

Pääset liittymään saapumalla Reumaklubillle nettiosoitteeseen reumaklubi.reumaliitto.fi ja klikkaamalla huonetta "VERTAISNURKKA Kannattaako kuntoutus?". Mitään tunnuksia, salasanoja tai erillisiä ohjelmia ei tarvita. Huoneeseen mahtuu kerralla rajallinen määrä osallistujia.

Tervetuloa mukaan!

Tulevat vertaisnurkat

15.1. Sinullakin nivelpsoriaasi?
22.1.Reuma ja harrastukset
29.1. Minä ja kehonkuvani
5.2. Reumasairaus ja ruuhkavuodet
12.2. Mikä tuo minulle iloa?
19.2. Reuma parisuhteen kolmantena pyöränä
26.2. Sairastuminen - kriisi vai mahdollisuus?
4.3. Reuma ja uniapnea