Omahoitopolku -hankkeen webinaari: Tulevaisuuden yhdistys hyvinvoinnin edistäjänä

keskiviikko 29.11.2023

Reumaliitto

Tapahtuma-aika

keskiviikko 29.11.2023,

klo 17:30-19:30

Tapahtumapaikka

Webinaari striimataan Reumaliiton Youtube-kanavalle. Linkki lähetetään sähköpostiin tapahtumapäivänä.

Järjestäjä

Reumaliitto

Tapahtuman kuvituskuva

Tervetuloa Omahoitopolku-hankkeen webinaariin Tulevaisuuden yhdistys hyvinvoinnin edistäjänä keskiviikkona 29.11. klo 17:30–19:30.

Webinaari tarjoaa innostavia puheenvuoroja ja vinkkejä siihen, mitä kaikkea hyvinvointia edistävä toiminta yhdistyksissä voikaan olla ja mitä voimme itse tehdä hyvinvoinnin vahvistamiseksi yhdistystoiminnassa. Samalla kuulet, millaista tukea Omahoitopolku-hankkeessa tullaan tarjoamaan yhdistyksille.

Webinaarin puhujina ovat Sari Enkkelä Diakonissalaitoksen Yhdessä elämisen taitokeskuksesta, onnellisuusvalmentaja Auli Malimaa sekä Reumaliiton Omahoitopolku-hankkeen työntekijät.

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton.  Webinaarin järjestää Reumaliiton Omahoitopolku -hanke, jota rahoittaa sosiaali- ja terveysministeriö järjestöavustuksilla. Webinaari järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Ilmoittaudu mukaan 29.11. klo 10 mennessä. Webinaarilinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse tapahtumapäivänä.

Linkki tallenteeseen lähetetään ilmoittautuneille tapahtuman jälkeen, joten voit ilmoittautua mukaan vaikka et pääsisi seuraamaan webinaaria reaaliajassa.