Lappeenranta

Kauppakatu 21,Lappeenranta

Järjestäjä

Reumaliitto

Reumaliiton Hallitustreffit on tarkoitettu alueen jäsenyhdistysten hallitusten kaikille jäsenille ja varajäsenille. Valtakunnallisten yhdistysten hallituksen jäsenet tai varajäsenet voivat osallistua oman asuinpaikkakuntansa alueen mukaiseen tilaisuuteen. Tilaisuus on avoin myös alueella asuville Reumaliiton hallituksen tai valtuuston jäsenille. Hallitustreffeillä käsitellään yhteisiä ajankohtaisia teemoja, lisäksi tarjolla mm. ajankohtaista tietoa sekä verkostoitumista. Syksyn 2024 Hallitustreffien teemat liittyvät yhdenvertaisuuteen, jäsenpolkuun ja omahoitoa tukevien toimintamallien tarjoamiin mahdollisuuksiin yhdistyksen toiminnassa. Päivän ohjelma tarjoiluineen (lounas, aamu- ja iltapäiväkahvit) on osallistujalle maksuton.

Tapahtumaosallistumiseen ei sisälly majoitusta. Hallitustreffien osallistujat voivat kuitenkin varata Scandic Patriasta hotellihuoneita edullisempaan hintaan kuin päivän hinta. Majoittujat voivat valita mieleisensä huonetyypin sekä saada lisäalennusta maksaessaan varauksen heti varauksen yhteydessä. Hinta vaihtelee hotellin varaustilanteesta ja varattavasta huoneluokasta riippuen. Majoittujat varaavat huoneensa itse hotellin verkkosivujen kautta kautta koodilla "FIARB". Varauksia voi tehdä myös puhelimitse tai sähköpostilla suoraan hotellista. Yöpyjät/yhdistykset vastaavat itse varausten tekemisestä ja kustannuksista. Yhdistys päättää osallistujiensa matka- ja mahdollisista majoituskustannuksista. Yhdistys voi käyttää näihin kuluihin toiminta-avustustaan.

Yksi henkilö voi ilmoittaa useamman osallistujan mukaan tapahtumaan, siinä tapauksessa hän täyttää jokaisesta osallistujasta erikseen ilmoittautumislomakkeen. Mikäli ilmoitettavalla osallistujalla ei ole sähköpostiosoitetta, hänen ilmoittautumislomakkeelleen voi kirjata esim. yhdistyksen tai puheenjohtajan sähköpostiosoitteen. Tässä tapauksessa lomakkeeseen kirjatun sähköpostin käyttäjällä on oikeudet hallita ja muuttaa ilmoitetun henkilön tietoja ilmoittautumisajan puitteissa.

Henkilötietoja kerätään tässä lomakkeessa ilmoitetun toiminnan toteuttamiseksi ja niitä käsitellään Reumaliiton tietosuojaselosteissa esitetyllä tavalla. Osallistujan sukupuoli-, nimi-, ikäryhmä-, koulutus- ja pääasiallinen toiminta -tietoja kerätään rahoittajille toimitettavia raportointeja varten. Tiedot poistetaan asianmukaisesti viimeistään tapahtumavuoden lopussa.

Etelä-Karjalan ja Kymenlaakson Hallitustreffeille tulee ilmoittautua viimeistään 21.8.

Lämpimästi tervetuloa!

Tilaisuus toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.