Vuoden 2021 Reumaliiton Harvinaisia -lehti on ilmestynyt!

Pääset tutustumaan uusiin harvinaisten reumasairauksien vertaistukijoihin, oppimaan millainen lääke on hydroksiklorokiini sekä oivaltamaan jotain uutta SLE:stä.

Piirroskuvassa vaaleahiuksinen lääkäri kuuntelee stetoskoopilla jotakin, mutta mitä? Se selviää 1/2021 Harvinaisia-lehdessä.
Mitähän tohtori mahtaa tutkia? Vastaus selviää Reumaliiton Harvinaisia -lehdestä numero 1/2021. Kuva: Esa-Pekka Niemi

Nämä ja paljon muuta löytyy uunituoreesta Reumaliiton Harvinaisia 1/2021 -lehdestä. Painettu lehti toimitetaan viimeistään viikolla 28 tilaajien postilaatikkoon. Omaan sähköpostiin lehden pyytäneet pääsevät lukemaan lehteä viimeistään samaisen viikon aikana.

Voit lukea tai tallentaa lehden omalle koneelle myös alla olevasta linkistä.

Hyviä lukuhetkiä!

1/2021 Reumaliiton Harvinaisia -lehti (PDF-tiedosto)

Reumaliiton toimisto, myös Reumaliiton harvinaistoiminnan tiimi, lomailee juhannuksesta alkaen elokuun alkuun. Toivotamme kaikille harvinaisen hyvää kesää!