Uutiset

Reumaliitto selvittää jäsenistönsä kokemuksia pitkäaikaissairaudesta koituvista kustannuksista

Minkä verran sinulle tulee kustannuksia reumasairautesi hoidosta? Entä miten sairastaminen vaikuttaa taloudelliseen tilanteeseesi?

Auta meitä keräämään tietoa ja vastaa kyselytutkimukseen, jolla selvitetään sairastamisen kustannuksia. Vastausaikaa on 26.11.2023 saakka. Pääset vastaamaan kyselyyn alla olevan linkin kautta:

Tutkimus tehdään yhteistyössä Allergia-, iho- ja astmaliiton, IBD ja muut suolistosairaudet ry:n, Psoriasisliiton sekä Suomen Reumaliiton kanssa. Edellisen kerran kysely toteutettiin vuonna 2018. Nyt haluamme nähdä, millaisia muutoksia viidessä vuodessa on tapahtunut. Vastauksia käytetään järjestön edunvalvonnassa ja vaikuttamisessa. Siksi toivomme, että sinulla on hetki aikaa vastata kyselyymme.

Kyselyyn vastataan nimettömänä ja vastaukset käsitellään niin, että niistä ei voida tunnistaa yksittäistä vastaajaa. Jos kuulut useampaan näistä järjestöistä, vastaathan kyselyyn vain kerran.