Harvinaisia reumasairauksia sairastavat nuoret hoi!

Reumaliitto järjestää lokakuussa 5.10. klo 10–17 Minä Itse -päivän reuma- ja muita tuki tuki- ja liikuntaelinsairauksia sairastaville nuorille ja nuorille aikuisille Tampereella, kulttuurikeskus Laikussa. Myös harvinaisia reumasairauksia sairastavat nuoret ovat tervetulleita mukaan.

Tapaamisen sisältönä on aiheita, jotka pohdituttavat arjessa kuten opiskelu, ihmissuhteet ja hyvinvointi. Tapahtuma on maksuton ja tarjoaa mukavaa yhdessä oloa, tietoa ja yhdessä tekemistä.

Päivän vetäjinä toimii Reumaliiton Nurekatiimiläiset – Kaisa, Henkka, Lauri, Sari, Aino-Maria, Lotta ja Marika. (Nureka = nuori reuman kanssa)

Ilmoittautuminen ja lisätiedot tapahtumasta löytyy Reumaliiton tapahtumakalenterista.

Kuva Minä itse-päivän mainoksesta. Kuvassa oleva teksti on sama kuin tällä kalenterisivulla.