Kilta-jäsenrekisteri

Kilta-rekisterissä yhdistys hallinnoi yhdistyksen tietoja, jäsenluetteloa ja -tietoja.

Kiltaan kirjaudutaan osoitteessa kilta.reumaliitto.fi

Jäsenrekisterinhoitaja voi olla yhteydessä jäsenrekisteriin liittyvissä asioissa rekisterin pääkäyttäjään, sähköpostitse: kiltarekisteri@reumaliitto.fi

Salassapitosopimus Kilta-tunnuksia varten

Saat henkilökohtaiset Kilta-tunnuksesi rekisterin pääkäyttäjältä täyttämällä salassapitosopimuksen ja lähettämällä sopimuksen rekisterin pääkäyttäjälle kiltarekisteri@reumaliitto.fi.

Kilta-rekisterin käyttöohjeet

Lisää ohjeita Kilta-rekisterin käyttämiseen löydät kirjauduttuasi Kilta-järjestelmään.

Kilta-koulutukset 2024

Vuoden 2024 Kiltakoulutukset pidetään Oulussa, Tampereella ja Helsingissä seuraavasti:

Oulu 15.3. Scandic Oulu City (Järjestöpäivien aatto, sama hotelli)

Tampere 13.4. Tampereen Reumayhdistyksen tilassa, Itsenäisyydenkatu 3 Lh.5

ilmoittautumislinkki:

Helsinki 14.4. Reumaliiton koulutustila, Iso Roobertinkatu 20-22, 5 krs.

ilmoittautumislinkki:

Ilmoittautumislinkit avautuvat 5.2.2024. Ilmoittautumislinkit löytyvät myös Killan etusivulla kohdasta Ilmoitukset.

Jäsenkirjeet 2024

Vuoden 2024 jäsenkirjeet toimitetaan sähköpostitse tuttuun tapaan laskutuskuukauden 8. päivään mennessä osoitteeseen kiltarekisteri@reumaliitto.fi.

Jäsentiedote voi olla enintään 5 arkkia laskulomakkeen lisäksi ja tiedote tallennetaan PDF-tiedostona. Mikäli tähän tiedostomuotoon ei ole mahdollista tallentaa, tulee tiedote tehdä word-tiedostona. Liitossa tiedosto muunnetaan PDF-tiedostoksi.

Jäsentiedote lähetetään Killan kautta laskutusaineiston liitteenä. Pääsääntöisesti aineisto toimitetaan PostNordin kautta jäsenelle, joko sähköpostitse tai maapostitse, sen mukaan minkä laskutustavan jäsen on itse valinnut. PostNordin kautta lähetetään sellaiset jäsentiedotteet jotka ovat enintään 3 nitomatonta irtoarkkia. Mikäli halutaan enemmän sivuja ja joihin tarvitaan nidonta tai muu erikoistulostus, työ tehdään Promailissa. Se vaatii käsityötä ja lisää kustannuksia. Vuodesta 2024 alkaen tämä muuttuu lisämaksulliseksi.

Lue lisää tästä

Nainen hymyilee ja katsoo kameraan.

Tuula Tikkanen

Johdon assistentti
Val­tuus­ton ja hal­li­tuk­sen ko­kous­sih­tee­ri, ko­kous­jär­jes­te­lyt, jä­sen­re­kis­te­rin pää­käyt­tä­jä.