Tilaa Reuma-lehti

Reuma-lehdessä julkaistaan yleistajuista tietoa reumasairauksista ja muista tuki- ja liikuntaelinsairauksista.

Lehdessä kerrotaan muun muassa tutkimuksesta ja hoitokäytännöistä sekä kuntoutuksesta, palveluista ja sosiaaliturvasta.

Lehti ilmestyy myös diginä. Jutut voi lukemisen lisäksi myös kuunnella.

Reuma-lehden kansia. Kuvassa on viisi eri kantta vuosilta 2022-2023.

Lehti palvelee laajaa jäsenkenttää järjestölehtenä välittäen yhdistysten ja liiton uutisaineistoa ja ilmoituksia.

Reuma-lehdessä julkaistaan tietoa reumasairauksista ja muista tuki- ja liikunta-elinsairauksista yleistajuisesti. Se kertoo tutkimuksesta ja hoitokäytännöistä, kuntoutuksesta, palveluista ja sosiaaliturvasta sekä välittää tarinoita arjesta reumasairauksien kanssa.

Suomen Reumaliiton äänenkannattajana lehti käsittelee sairaiden oikeuksien valvontaan liittyviä kysymyksiä ja välittää liiton kannanottoja. Lehdellä on vakituinen toimitus sekä laaja asiantuntijoista ja lääketieteen erikoistoimittajista koostuva avustajajoukko. Osa lehden aineistosta julkaistaan myös ruotsiksi.

Liittymällä jäseneksi Suomen Reumaliiton paikallisyhdistykseen saat lehden jäsenetuna. Lehden voi myös tilata. Vuosikerran tilaushinta on 32 euroa vuonna 2024.

Vuosi 2023 on Reuma-lehden 72. ilmestymisvuosi. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

Tilaukset sähköpostilla osoitteeseen tuula.tikkanen@reumaliitto.fi.

Ovatko yhteystietosi muuttuneet?

Pääset ilmoittamaan muuttuneista yhteystiedoista sähköisen palvelun kautta osoitteessa oma.reumaliitto.fi Palveluun kirjautumiseen tarvitset sähköpostiosoitteen sekä jäsenlaskustasi löytyvän jäsennumeron.

Voit tehdä yhteystietomuutoksen myös ottamalla yhteyttä oman yhdistyksesi jäsenasioiden hoitajaan.