Yhdistyksen hallituksen itsearviointi, infotilaisuus

Tapahtumapaikka

Teams

Reumaliitto

Lähde kehittämään yhdistyksesi toimintaa sen omista tarpeista ja nykytilasta käsin. Itsearviointi on tarkoitettu yhdistyksen hallituksen jäsenille oman toiminnan arviointiin, vahvuuksien esille nostamiseen ja kehittämistarpeiden hahmottamiseen. Tule mukaan kuulemaan, mistä itsearvioinnissa on kyse!

Lue lisää itsearvioinnista Reumaliiton verkkosivuilta: reumaliitto.fi > Yhdistyksille > Yhdistystoiminnan hallinto > Hallituksen itsearviointi

Tilaisuus järjestetään Teamsin välityksellä. Tarvitset osallistumiseen tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on verkkoyhteys. Ilmoittaudu mukaan tilaisuuteen viimeistään tiistaina 20.8. klo 10.00. Osallistujille lähetetään Teams-linkki sähköpostitse ilmoittautumisajan päätyttyä.

Lisätietoja jaana.sinervuo-tarula@reumaliitto.fi