Reumaliiton hallituksen 2024-2026 valinta

Ehdolle asettuminen Reumaliiton hallituksen jäseneksi on käynnissä 15.12.2023-3.1.2024

Liiton sääntöjen mukaan Reumaliiton asioita hoitaa ja sen lakimääräisenä edustajana toimii hallitus. Hallitukseen kuuluvat puheenjohtaja, jota myös liiton puheenjohtajaksi kutsutaan, varapuheenjohtaja sekä kuusi (6) muuta jäsentä ja kolme (3) varajäsentä. Hallitukseen valittu jäsen ei voi olla samanaikaisesti valtuuston jäsen, mutta valtuuston jäsen voi asettua ehdolle hallitukseen. Hallituksen jäseneksi voi tulla valituksi korkeintaan kolmeksi peräkkäiseksi kolmivuotiskaudeksi.

Valtuusto valitsee hallituksen toimikaudeksi 2024-26 kokouksessaan 27.1.2024. Ehdolle asetutaan vastaamalla Webropol-kyselyyn https://link.webropol.com/s/hallitusehdokkaat . Kyselyyn vastataan omasta puolesta. Siinä ilmoitetaan samalla, mihin tehtäviin on käytettävissä. Kyselypohjan lisäksi voi halutessaan valtuutetuille jaettavaksi toimittaa samassa yhteydessä word- tai pdf-tiedoston, ja tiedostomuodossa tai linkkinä enintään 2 minuutin mittaisen videon. Nämä esittelyt toimitetaan valtuuston jäsenille tammikuussa.

Ehdolle hallitukseen ei voi asettua muulla tavoin. Olethan yhteydessä, jos sinulla on teknisiä ongelmia kyselyn täyttämisessä. Kyselyyn on vastattava viimeistään 3.1.2024.

Lisätietoa antaa toiminnanjohtaja Anu Uhtio, puh. 044 709 8138