Vaihto- ja palautusehdot

Vaihto- ja palautusoikeudet

Vaihto ja palautus

Tuotteet voidaan vaihtaa tai palauttaa 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun tilatut tuotteet on vastaanotettu. Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen ilmoitathan syyn. Vaihda tai palauta käyttämättömät ja myyntikelpoiset tuotteet alkuperäisessä pakkauksessaan postitse. Lähetyksen päälle liimataan lähetyksen mukana tullut palautustarra, jolloin paketti palautuu meille postin kautta. Liitä mukaan kopio lähetyksen mukana saapuneesta lähetteestä ja kirjoita tähän palautuksen tai vaihdon syy.

Vaihto- ja palautus oikeutta ei ole, jos tuotetta on käytetty, ellei kyseessä ole tuotteessa oleva vika, joka on ilmennyt vasta tuotteen käytön yhteydessä. Jos sinulle toimitettu tuote on virheellinen tai väärä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@reumaliitto.fi tai puh. (09) 476 155 maantai – torstai klo 9-13 toimitamme tilalle kuluitta virheettömän tai oikean tuotteen.

Kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty, Reumaliitto palauttaa maksetun kauppasumman vähennettynä mahdolliset toimituskulut 14 vuorokauden kuluessa. Kauppasumma palautetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille.

Palautusosoite: Reumaliitto ry, Iso Roobertinkatu 20-22 A, 00120 Helsinki.