Rekisteröintiehdot

Rekisterinpitäjä:
Reumaliitto ry
(Y-tunnus 0201969-6)
Iso Roobertinkatu 20-22 (5. krs)

Rekisteriasioita hoitava henkilö:
Marita Jurvelin
Sähköposti marita.jurvelin@reumaliitto.fi

Rekisterin nimi:
Kaupan asiakasrekisteri.

Rekisterin pitämisen peruste:
Henkilö on rekisteröitynyt kauppa.reumaliitto.fi asiakkaaksi tai ostanut sieltä tuotteita.

Rekisterin käyttötarkoitus:
Rekisterin käyttötarkoitus on kauppa.reumaliitto.fi asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten arkistointi ja käsittely. Tietoja voidaan käyttää kauppa.reumaliitto.fi toiminnan kehittämiseen liittyen ja tilastollisiin tarkoituksiin. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa.

Kauppa.reumaliitto.fi on oikeus käyttää asiakasrekisterin sisältämiä tietoja sähköisenä tai kirjallisena luettelona omassa toiminnassaan, ellei asiakas sitä erityisesti kiellä. Luettelolla tarkoitetaan esim. postitustarroja suoramainoksiin. Rekisteröityneille jäsenille ja jäsenyhdistyksille saatetaan tarjota rahallisia tarjouskoodeja ja/tai tuote-etuja. Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojen julkaiseminen ilmoittamalla siitä kaupan asiakaspalveluun, sähköpostitse kauppa@reumaliitto.fi tai rekisterinhoitajalle.

Asiakasryhmät: Yritys, Yhteisö, Jäsenyhdistys, Jäsen ja Henkilöasiakas.
Rekisteröityneiltä asiakkaita vaaditaan ja kerätään seuraavia tietoja:
Koko nimi, asiakastunnus, asiakasryhmä, sähköposti, puhelinnumero, toimitus- ja laskutusosoite, maksutapatiedot. Lisäksi yrityksiltä, yhteisöiltä, yhdistyksiltä vaaditaan kotimainen Y-tunnus. Jäseniltä jäsenumero (tämä näkyy jäsenkortissa ja jäsenlaskussa).
Ei rekisteröityneiltä asiakkailta vaaditaan ja kerätään oston yhteydessä seuraavia tietoja: Koko nimi, sähköposti, puhelinnumero, tilaaja- ja toimitusosoite (voi olla eri) sekä maksutapatiedot.

Muuta:
Henkilötietoja säilytetään rekisterissä kirjanpitolaissa säädetyn ajan puitteissa. Henkilörekisterissä olevia tietoja ei anneta toisen tahon käyttöön.