Hotellien etuja

Lomia, majoitusta, hyvinvointia

Vedenalla oleva mies hymyilee ja näyttää peukaloita.

Polku Hotelli

Yövy kansallispuistossa Nuuksion Polku -luontohotellissa elämyksistä nauttien. Käy luontopolulla kävelemässä, pulahda järveen virkstäytymään tai nauti kolmen ruokalajin illallinen. Jäsenet saavat etuna 20% alennuksen kaikista majoituksista. Jos yövyt vähintään kaksi yötä saat 35 % alennuksen majoituksesta. Aamiainen sisältyy huoneiden hintaa. Koodit: 20% alennus kaikkiin yöpymisiin 2024REUMALIITTO20 ja 35% alennus yöpymisiin vähintään kahdeksi yöksi 2024REUMALIITTO35. Koodit ovat voimassa 30.12.2024 pois lukien kesäkauden 1.6-30.8.2024.

Tutustu Polku hotelliin

Ikaalinen Spa & Resort

Ikaalisten Spa & Resort Pirkanmaalla toivottaa Reumaliiton jäsenet tervetulleeksi nauttimaan ja viihtymään yksin, ystävien tai perheen kanssa. Tule kokemaan vesitropiikin lämpö ja rentoudu kattavassa kylpylässä. REUMA -koodilla saat alennusta majoituksen päivän hinnasta jopa 20 %. Katso lisätietoja edusta tästä.

Tutustu Ikaalisten Spa Resortiin

Sokos Hotels

S-ryhmän hotellit tarjoavat liiton jäsenille etuhintaiset vapaa-ajan majoitukset Sokos Hotelleissa ympäri Suomessa aina Tallinnaan saakka. Vuonna 2024 tarjolla on entistäkin enemmän vaihtoehtoja.

Jäsenedut ovat voimassa myös yhdeksässä upeassa Radisson Blu ja Radisson RED -hotellissa Suomessa. Kattava hotelliverkostomme tarjoaa loistavat mahdollisuudet niin aktiivi- kuin hemmottelulomankin viettoon. Liittojen etuhinnat vuodelle 2024 on päivitetty internet-sivuillemme ja ovat jo varattavissa verkkosivuiltamme. Hintaetu 15 % päivän majoitushinnasta jäsenille on voimassa vain netin kautta tehdyissä varauksissa. Varaukset voit tehdä verkkosivuiltamme käyttämällä varuskoodia LIITOT. Näet heti parhaat saatavilla olevat. Varaussivustolle pääset suoraan tästä. Liittojen vapaa-ajan jäsenedusta lisätietoa tästä: Sokos Hotelleihin, pdf.

Scandic Hotels Oy

Scandic-hotellien (myös ent. Cumulus) vapaa-ajan kotimaan ja ulkomaan majoituksista 12 % alennuksen päivänhinnasta saatavuuden mukaan.
scandichotels.fi koodilla: D000005508.