Toimistotilaa vuokrattavana

Kokoustila, jonka pöydät ovat u-muodostelmassa.

Uudet tilat haussa? Reumaliitolla on toimistotilaa vuokrattavana Punavuoressa.

Reumaliitto tarjoaa Helsingin Punavuoressa vuokralle 1–5 kpl viihtyisiä, kalustettuja toimistohuoneita. Huoneet ovat kooltaan noin 15–25 m2, ja kussakin on 2–3 työpistettä. Työpisteissä on säädettävät sähköpöydät ja toimistotuolit.

Yhteisessä käytössä kahvihuone, keittiö ja WC- ja suihkutilat sekä pienempi (6–8 hlö) neuvotteluhuone. Vuokralaisella on mahdollisuus käyttää myös erillistä, enintään 44 henkilön koulutustilaa tuntiveloituksella. Tilat sijaitsevat 5. kerroksessa ja ovat esteettömät.

Toimistohuoneessa valkoinen pöytä ja musta toimistotuoli, taustalla suuri viherkasvi ja kaappi.
Työpiste Reumaliiton toimistohuoneessa. Yläkuvassa suurempi neuvotteluhuone.

Työhuoneen vuokra 31 €/m2/kk. Sähkö, siivous sekä kalusteiden ja monitoimilaitteen käyttö arvioidaan perusvuokran päälle erikseen. Mahdollisuus myös autopaikan vuokraamiseen kiinteistön sisäpihalta tarvittaessa.

Tilat soveltuvat hyvin esimerkiksi kansalaisjärjestölle.

Alueella on hyvät liikenneyhteydet ja monipuoliset palvelut, kuten runsaasti kahviloita ja lounasravintoloita. Kiinteistön alakerrassa on kauppa, josta saa kätevästi kokoustarjottavat ja lounaseväät.

Tilat sijaitsevat osoitteessa Iso Roobertinkatu 20–22 A 5 krs., 00120 Helsinki.

Ota yhteyttä ja sovi tutustumiskäynti!

Talouspäällikkö Anni Pyy, anni.pyy(at)reumaliitto.fi, p. 050 548 6421.