Tervetuloa CRMO -vertaistapaamiseen

Harvinaiskeskus Norio järjestää vertaistapaamisen perheille, joissa perheenjäsenellä on CRMO eli toistuva pitkäaikainen monipesäkkeinen osteomyeliitti. Ajankohta 26.-27.10.2019 ja paikkana Hotelli Nuuksio Espoossa. Tapaaminen alkaa lauantaina klo 12 ja päättyy sunnuntaina klo 12 alkavaan lounaaseen.

Vertaistapaaminen tarjoaa mahdollisuuden yhdessäoloon, virkistäytymiseen ja ajatusten vaihtoon. Ohjelmaa on sekä kaikille yhdessä että vanhemmille ja lapsille/nuorille erikseen. Lasten ja nuorten ohjelmaan on varattu riittävä määrä ohjaajia ja hoitajia. Myös Reumaliiton edustaja on mukana tilaisuudessa. Viikonloppu sisältää täysihoidon. Tilaisuuteen ilmoittaudutaan 30.9. mennessä. Tarkempi ohjelma lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tapaamista.

Viikonlopun rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla ja se on perheille maksuton. Matkakulut jäävät perheiden itsensä maksettavaksi.

Lisätietoa ja ilmoittumiset: