Sinustako vapaaehtoinen? Vapaaehtoisrekry käynnissä vuoden loppuun

Reumaliitto uudistaa parhaillaan valtakunnallista vapaaehtoistoimintaansa. Nyt etsimme eri puolilta Suomea kokemustoimijoita, vertaistukijoita sekä media- ja somelähettiläitä.

• Kokemustoimijat vievät tietoa sairastamisen eri puolista eri sosiaali- ja terveyshuollon yksiköihin. Tavoitteena on vaikuttaa kokemustiedolla palveluiden kehittämiseen sekä lisätä asiakaslähtöisyyttä.
  • Vertaistukijoiden kanssa haluamme rakentaa verkossa toimivan vertaistukikanavan erityisesti äskettäin reumadiagnoosin saaneille.
  • Media- ja somelähettiläät toimivat kiinnostuksen ja tilanteen mukaan eri viestintäkanavissa ja antavat kasvot pitkäaikaisen reumasairauden kanssa elämiselle.

Kaikki mukaan tulevat saavat perehdytyksen toimintaan.

Hae mukaan osoitteessa webropol.com/s/rekry2021.

Kerro meille mistä tehtävistä olet kiinnostunut ja miksi. Haku kestää 15.1.2021 saakka. Olemme hakijoihin yhteydessä heti alkuvuodesta. Lisätietoa voit kysyä osoitteesta info@reumaliitto.fi.

Kuvituskuva: Sydämiä seinässä ja tekstinä Sinustako vapaaehtoinen? #vapaaehtoisuusvahvistaa