Vuodenvaihteen Harvinaisia-lehti on ilmestynyt!

Millaista on sairastaa, kun etäisyys sairaalaan on pitkä? Entä tiedätkö vinkit vireystilan säätelyyn?

Juuri ilmestyneestä Reumaliiton Harvinaisia 1/2022 -lehdestä löydät vastauksen näihin kysymyksiin. Lehdessä on juttuja myös muun muassa myosiiteista, relapsoivasta polykondriitista sekä autoinflammatoristen tautien tutkijasta.

Painettu lehti toimitetaan 30.12.–4.1. välisenä aikan tilaajien postilaatikkoon. Omaan sähköpostiin lehden pyytäneet pääsevät lukemaan lehteä 5.1.

Voit lukea tai tallentaa lehden omalle koneelle myös alla olevasta linkistä.

Hyviä lukuhetkiä!

1/2022 Reumaliiton Harvinaisia -lehti (PDF-tiedosto)

Painettuna, sähköpostilla vai verkkosivuilta?

Harvinaisten postituslistan rekisteripäivitys tehtiin keväällä 2020, jonka yhteydessä kysyttiin kuinka haluat jatkossa saada Reumaliiton Harvinaisia-lehden. Tapoja on kolme: painettuna lehtenä, PDF-tiedostona sähköpostiin tai verkkosivuilta löytyvänä PDF:nä.

Mikäli haluat muuttaa tapaa, jolla saat Reumaliiton Harvinaisia -lehden tai et ole vielä postituslistalla, ole yhteydessä ensisijaisesti sähköpostitse harvinainenreuma(at)reumaliitto.fi. Voit myös soittaa Reumaliiton vaihteeseen (09) 476 155 ma–to klo 9–13 tai täyttää postituslistan lomakkeen.

Pidä yhteystietosi ajan tasalla!

Yhteystietojen ajantasaisuus on tärkeää tiedonkulun takaamiseksi. Postituslistan yhteystiedot päivittyvät ainoastaan olemalla meihin yhteydessä. Väärään postiosoitteeseen toimitettu Harvinaisia-lehti ei palaudu meille, joten emme saa tietoa virheellisistä yhteystiedoista. Sen vuoksi on tärkeää, että muistat ilmoittaa
muuttuneet osoitetietosi.

Harvinaisia-lehden lisäksi lähetämme aika ajoin tiedotteita myös sähköpostitse. Mikäli lähettämämme sähköposti palautuu, poistamme rekisteriin tallennetun sähköpostiosoitteen. Jos sähköpostiosoitteesi on kuluneen vuoden aikana vaihtunut, ilmoitathan uuden osoitteen meille. Lisäksi on hyvä aika ajoin
varmistaa, ettei sähköpostilaatikkosi ole täynnä.

Ilmoita muuttuneet tietosi ensisijaisesti sähköpostitse harvinainenreuma(at)reumaliitto.fi. Voit myös soittaa Reumaliiton vaihteeseen (09) 476 155 ma–to klo 9–13 tai täyttää postituslistan lomakkeen.