Puheenjohtajien kahvit

Teams

Arrangör

Reumaliitto

Reumaliiton jäsenyhdistysten puheenjohtajat kokoontuvat kuusi kertaa vuodessa etäkahveille Reumaliiton toiminnanjohtajan Anu Uhtion johdolla. Puheenjohtajien kahveilla verkostoidutaan, vaihdetaan kuulumisia ja keskustellaan ajankohtaisista asioista.

Nämä ovat teemakahvit aiheella puheenjohtaja ryhmänohjaajana. Puheenjohtaja on avainroolissa innostamassa muita luottamushenkilöitä omissa vapaaehtoistehtävissään. Onnistunut työnjako sujuvoittaa hallituksen työskentelyä ja tehtävien delegoimista helpottaa hyvä yhteishenki. Hallituskin on ryhmä - puheenjohtaja hyötyy ryhmänohjaamisen taidoista ja työkaluista. Näitä teemoja käsitellään puheenjohtajien teemakahveilla. Keskustelua johdattelemassa ovat järjestötoiminnan asiantuntija Jaana Sinervuo-Tarula ja kansalaistoiminnan asiantuntija Sini Hirvonen.

Tapaaminen järjestetään Teamsin välityksellä. Ei ennakkoilmoittautumista, osallistumislinkki lähetetään kaikille Kilta-rekisteriin merkityille puheenjohjtajille tapaamista edeltävänä päivänä.

Tapaaminen toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

Evenemang