Medlemmarna

Välkomna nya medlemmar och uppmärksamma långvariga med förtjänsttecken och diplom.

Ryhmäliikuntaharjoituksessa henkilö ojentaa toiselle vihreää ilmapalloa.

Nya medlemmar

Du kan bli medlem genom att

• själv fylla i vår digitala medlemsansökan på sidan Bli medlem.
  • ge dina uppgifter till föreningens handläggare av medlemsärenden som fyller i den digitala blanketten.
  • brevledes skicka in ansökningsblanketten eller ringa till Reumaförbundet där en av förbundets anställda fyller i den digitala blanketten.

Uppgifterna sparas i Kilta-medlemsregistret. Efter det är det dags för föreningen hälsa sin nya medlem välkommen.

Föreningar kan kostnadsfritt beställa exemplar av medlemsbroschyren som innehåller en anmälningsblankett från Reumaförbundet genom att skicka ett e-postmeddelande till: info@reumaliitto.fi

Kom även ihåg att en ny medlem på blanketten kan meddela sitt intresse för frivilliguppdrag i föreningen. Bjud gärna in intresserade till er frivilligverksamhet.

Bild från Reumaförbundets medlemsbroschyr

Förtjänsttecken och diplom

Det goda humör och den känsla av att vara uppskattad som arbetet ger är bästa motivationen för att också i fortsättningen aktivt ordna verksamhet. Medlemmar kan också avtackas med förtjänsttecken och diplom.

Förtjänsttecken

Priserna på förtjänsttecken (därtill kommer postavgifter):

• förtjänsttecken i brons 25 euro
  • förtjänsttecken i silver 33 euro
  • förtjänsttecken i guld 42 euro

För att ansöka förtjänsttecken, skriv ut, fyll i och skicka till Reumaförbundet formuläret nedan.

Kontakta oss vid behov

Nainen hymyilee ja katsoo kameraan.

Tuula Tikkanen

Ledningens assistent
Koordinator för svenskspråkiga föreningar

Diplom

Föreningarna kan avgiftsfritt beställa diplom från Reumaförbundet för att tacka aktiva föreningsmedlemmar.

Nedan ser du de olika diplommallarna genom att klicka på mallens namn. Kom ihåg att nämna vilken mall på diplomet du vill ha när du beställer. Du kan också spara diplomet på din egen dator, fylla i det och skriva ut det på din egen skrivare.

Diplommallar

Beställningar

Nainen hymyilee ja katsoo kameraan.

Jenni Laaksonen

Byråsekreterare