Vertaisnurkka: Sinullakin nivelpsoriaasi?

Arrangör

Reumaliitto

Event illustration
Tervetuloa vertaisnurkkaan juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa!

Haluaisitko kohdata muita, jotka ovat kanssasi samassa elämäntilanteessa tai kokeneet samoja asioita, joita käyt läpi parhaillaan? Reumaklubilla järjestetään arki-iltaisin teematuokioita, joihin voit tulla juttelemaan matalalla kynnyksellä ilman ennakkoilmoittautumista ja viipyä haluamasi ajan. Paikalla on koulutettu vertaistukija, jolla on sama kokemus kuin osallistujilla.

Vertaisnurkka maanantaina 27.5.24 klo 18:00-19:00

Sinullakin nivelpsoriaasi?

Saitko juuri tietää sairastavasi nivelpsoriaasia ja mietit, mitä nyt? Tai haluaisitko keskustella vertaisten kanssa sairauden vaikutuksista elämän eri osa-alueisiin, oireista tai siitä, mikä tuo helpotusta vaikeisiin hetkiin? Tervetuloa keskustelemaan! Mukana on Reumaliiton vertaistukija Elina Lempäälän-Vesilahden Reumayhdistyksestä.

Pääset liittymään saapumalla Reumaklubillle nettiosoitteeseen reumaklubi.reumaliitto.fi ja klikkaamalla huonetta "VERTAISNURKKA Sinullakin nivelpsoriaasi". Mitään tunnuksia, salasanoja tai erillisiä ohjelmia ei tarvita. Huoneeseen mahtuu kerralla rajallinen määrä osallistujia.

Tervetuloa mukaan!

Loppuvuoden Vertaisnurkat julkaistaan myöhemmin.

Evenemang