Vertaisnurkka: Reuma parisuhteen kolmantena pyöränä

Arrangör

Reumaliitto

Event illustration
Tervetuloa vertaisnurkkaan juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa!

Haluaisitko kohdata muita, jotka ovat kanssasi samassa elämäntilanteessa tai kokeneet samoja asioita, joita käyt läpi parhaillaan? Reumaklubilla järjestetään arki-iltaisin teematuokioita, joihin voit tulla juttelemaan matalalla kynnyksellä ilman ennakkoilmoittautumista ja viipyä haluamasi ajan. Paikalla on koulutettu vertaistukija, jolla on sama kokemus kuin osallistujilla.

Vertaisnurkka maanantaina 27.11.2023 klo 18.00-19.00

Reuma parisuhteen kolmantena pyöränä

Pitkäaikaissairaus on läsnä elämän kaikilla osa-alueilla, eikä parisuhde ole poikkeus. Sairaus vaikuttaa ja voi tuoda haasteita paitsi sairastavan, myös kumppanin elämään. Kuinka reumasairaus on vaikuttanut sinun parisuhteeseesi? Tule juttelemaan aiheesta vertaisnurkkaan. Mukana on Reumaliiton vertaistukija Katja Kuopion reumayhdistyksestä.

Pääset liittymään saapumalla Reumaklubillle nettiosoitteeseen reumaklubi.reumaliitto.fi ja klikkaamalla huonetta "VERTAISNURKKA Reuma parisuhteen kolmantena pyöränä". Mitään tunnuksia, salasanoja tai erillisiä ohjelmia ei tarvita. Huoneeseen mahtuu kerralla rajallinen määrä osallistujia.

Tervetuloa!

Tulevia vertaisnurkkia

4.12. Oivalluksia elämän käännekohdista
11.12. Lastenreuma aikuisena

Vertaisnurkat jatkuvat ensi vuonna uusin teemoin!

Evenemang