Kouvola

Teatterimatka Kouvolan Teatteriin ”Älä pukeudu päivälliselle”

lördag 23.3.2024

Borgå Reumaförening-Porvoon Reumayhdistys ry

Tidpunkt för evenemanget

lördag 23.3.2024,

kl. 00:00-00:00

Plats för evenemanget

Kouvolan teatteri

Salpausselänkatu 38,Kouvola

Arrangör

Borgå Reumaförening-Porvoon Reumayhdistys ry

Event illustration
  • Teatterimatka Kouvolan teatteriin la 23.3.2024 klo 18:00 näytökseen
    ”Älä pukeudu päivälliselle” -farssiin.

Hinta 52,- (sis.lipun ja kuljetukset).
    Ilmoittaudu 29.2. mennessä
    puh. 040 7385 163 tai täältä sähköisesti

ÄLÄ PUKEUDU PÄIVÄLLISELLE

Bernard ja Jacqueline (Veli-Matti Karén ja Satu Taalikainen) ovat vakiintunut ja hyvin toimeentuleva aviopari. He kaipaavat kuitenkin vaihtelua elämäänsä, kumpikin tahoillaan. Heille avioliitto ei ole este vaan hidaste. Pian heidän päivällispöytänsä on katettu hätävalheilla, väärinkäsityksillä sekä oikeilla ja keksityillä suhteilla.

Farssien gourmet

Ohjaaja Jukka Keinonen lupaa katsojille nauruterapiaa. Näin hän kuvaa seuraavaa työtään Kouvolan Teatterissa: “Marc Camolettin farssi Älä pukeudu päivälliselle kuuluu lajinsa eliittiin. Tämä farssien gourmet on valmistettu parhaalla ranskalaisella reseptillä: otetaan kaksi avioparia, kaksi sinkkua ja kaksi salasuhdetta. Sekoitetaan ainekset huolellisesti, ja annetaan kiehua noin 2 tuntia. Nautitaan kuumana.”

Usean kokin keittämä soppa on valmis tarjoiltavaksi. Kuka hämmentää, ketkä polttavat suunsa ja miten tuliseksi keitos muodostuu? Varmaa on se, että lopputulos on naurettavan herkullinen.

Teoksen alkuperäinen nimi on Pyjama pour six.

Evenemang