Sivis-tuen käyttö vuonna 2024

kl. 17:00-18:30

Plats för evenemanget

Reumaliitto

Reumaliiton jäsenyhdistyksillä on mahdollisuus saada opinnollisen toimintansa rahoittamiseen tukea Opintokeskus Sivikseltä. Vuoden 2024 alusta tuen käyttämiseen tulee joitakin muutoksia. Tule paikalle ottamaan haltuun Sivis-tuen käyttö vuonna 2024! Kouluttajana on asiantuntija Meri Norola Siviksestä.

Koulutus järjestetään Teamsin välityksellä. Tarvitset osallistumiseen tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on verkkoyhteys. Tilaisuus tallennetaan ja mikäli et pääse paikalle, voit pyytää ennakkoon tallenteen katseluoikeutta.

Ilmoittaudu mukaan tai pyydä katseluoikeutta tallenteeseen viimeistään tapaamispäivän 15.1. aamuna klo 10.00. Osallistujille lähetetään Teams-linkki sähköpostitse ilmoittautumisajan päätyttyä ja tallenteen tilaajille tilaisuuden jälkeen linkki, jota kautta tallenne on katsottavissa kaksi viikkoa.

Tilaisuus toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

Evenemang