Helsingfors

fredag 27.10.2023,

kl. 16:00-19:30

Plats för evenemanget

Koulutus järjestetään Reumaliiton koulutustilassa Tilaisuudessa myös etäosallistumismahdollisuus klo 16.45-18.30.

Iso Roobertinkatu 20-22 A (5. krs),Helsingfors

Arrangör

Reumaliitto

Event illustration

Tervetuloa liikuntavastaavien koulutukseen!

Liikuntavastaavien koulutuksessa pääset tutustumaan muihin liikuntavastaaviin ja saat tukea omaan työhösi yhdistyksen liikuntavastaavana.

Koulutuksessa pääset  mm. kuulemaan mitkä tekijät vaikuttavat liikuntamotivaatioon, mikä merkitys on pystyvyydellä ja osallisuudella liikuntatoiminnassa ja saat mukaasi myös konkreettisia vinkkejä ihmisten aktivoimiseksi mukaan liikuntatoimintaan. Laitamme myös liikuntavastaavien omat vinkit jakoon unohtamatta virkistäytymistä ohjelman lomassa!

Koulutukseen voi osallistua voit paikan päällä Helsingissä klo 16-19.30 tai Teams-yhteyden kautta klo 16.45-18.30. Tällä lomakkeella ilmoittaudut Helsingin tilaisuuteen paikan päälle.

Koulutuksen sisältö tarjouluineen on osallistujille ilmainen.

Ohjelma:

Klo 16.00 Tervetuloa! Tutustumista kahvittelujen lomassa.

Klo 16.45 Illan ohjelma ja alkusanat, Reumaliiton liikunnan ja terveyden asiantuntija Kirsi Kaipainen-Pyykkö

Klo 17.00 Liikuntakäyttäytymiseen vaikuttaminen - Miten aktivoida ihmisiä mukaan liikuntatoimintaan? Soveltavan liikunnan asiantuntija Nina Eränpalo, Soveltava Liikunta SoveLi ry.

Klo 18:00 Liikuntavastaavien omat vinkit jakoon!

Klo 18:30 Lyhyt tauko ja äänimaljarentoutus.

Klo 19.30 Tilaisuus päättyy

Koulutus järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen ja Reumatroppihankkeen kanssa.

Evenemang