Vertaisnurkka: Reuma ja harrastukset

Arrangör

Reumaliitto

Event illustration
Tervetuloa vertaisnurkkaan juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa!

Haluaisitko kohdata muita, jotka ovat kanssasi samassa elämäntilanteessa tai kokeneet samoja asioita, joita käyt läpi parhaillaan? Reumaklubilla järjestetään arki-iltaisin teematuokioita, joihin voit tulla juttelemaan matalalla kynnyksellä ilman ennakkoilmoittautumista ja viipyä haluamasi ajan. Paikalla on koulutettu vertaistukija, jolla on sama kokemus kuin osallistujilla.

Vertaisnurkka maanantaina 29.4.24 klo 18:00-19:00

Reuma ja harrastukset

Tule-sairauteen sairastuminen voi laittaa myös vapaa-ajan uusiksi.  Onko sairautesi pakottanut pitämään taukoa tai jopa luopumaan rakkaasta harrastuksesta? Oletko löytänyt uutta iloa ja sisältöä elämään sairastumisen jälkeen? Paikalla on Reumaliiton vertaistukija Eeva.

Pääset liittymään saapumalla Reumaklubillle nettiosoitteeseen reumaklubi.reumaliitto.fi ja klikkaamalla huonetta "VERTAISNURKKA Reuma ja harrastukset". Mitään tunnuksia, salasanoja tai erillisiä ohjelmia ei tarvita. Huoneeseen mahtuu kerralla rajallinen määrä osallistujia.

Tervetuloa mukaan!

Tulevat vertaisnurkat