Gå till innehåll

Ny elektronisk ärendehantering för medlemmar

En ny elektronisk ärendehanteringstjänst kommer öppna på adressen oma.reumaliitto.fi.

Den nya elektroniska ärendehanteringstjänsten i Reumaförbundets medlemsregister Kilta finns på adressen oma.reumaliitto.fi. Du kan använda den om du i dina medlemsuppgifter har uppgett din e-postadress. Om du är osäker på om du uppgett adressen, kan du vid behov kontakta den medlemsansvarige i din förening.

Om din e-postadress finns i registret, kan du med den beställa ett lösenord via inloggningssidan. Använd länken för att återställa lösenord. Du får ett meddelande i din e-post med ditt medlemsnummer och en länk till den sida där du kan skapa ett lösenord. På sidan ser du dina medlemsuppgifter. Fler ämnessidor kommer så småningom. På webbplatsen oma.reumaliitto.fi kan du kontrollera och uppdatera dina kontaktuppgifter. Genom att uppdatera dina kontaktuppgifter försäkrar du dig om att all post från föreningen och tidningen Reuma hittar till rätt adress. Du kan senare kontrollera på sidan att din medlemsavgift är betald.