Pelaa liikkuen -verkkokoulutus

måndag 5.2.2024,

kl. 15:00-16:30

Plats för evenemanget

Koulutus järjestetään verkkokoulutuksena Teamsissä.

Verkkokoulutus

Arrangör

Reumaliitto

Event illustration
Tervetuloa tutustumaan tuttuihin lautapeleihin liikunnallisina versioina!

Nyt on ainutlaatuinen mahdollisuus päästä tutustumaan Pelaa liikkuen -vinkkipäivän sisältöihin verkossa! Järjestämme koulutuksen ensimmäistä kertaa verkossa.

Koulutuksessa opit kuinka tuttuja lautapelejä voi soveltaa liikunnalliseksi toiminnaksi. Esimerkkejä liikunnallisesti sovellettavista lautapeleistä ovat mm. Kimble, muistipeli, ristinolla sekä erilaiset bingot. Pelit on mahdollista toteuttaa ulkona tai yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa.

Koulutuksen tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäseniltoihin. Pelien toteuttaminen ei vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta tai aikaisempaa kokemusta liikunanohjaamisesta.

Koulutuksen järjestävät yhteistyössä Suomen Reumaliitto ja Hengitysliitto.

Kouluttajina koulutuksessa toimivat:
Kirsi Kaipainen-Pyykkö / Suomen Reumaliitto, kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi
Veera Farin / Hengitysliitto, veera.farin.hengitysliitto.fi

Koulutus järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Ilmoittaudu viimeistään ke 31.1.

Evenemang