Vertaisnurkka: Rinnallakulkijana lastenreumaa sairastavalle

Arrangör

Reumaliitto

Event illustration
Tervetuloa vertaisnurkkaan juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa!

Haluaisitko kohdata muita, jotka ovat kanssasi samassa elämäntilanteessa tai kokeneet samoja asioita, joita käyt läpi parhaillaan? Reumaklubilla järjestetään arki-iltaisin teematuokioita, joihin voit tulla juttelemaan matalalla kynnyksellä ilman ennakkoilmoittautumista ja viipyä haluamasi ajan. Paikalla on koulutettu vertaistukija, jolla on sama kokemus kuin osallistujilla.

Vertaisnurkka maanantaina 13.5.24 klo 18:00-19:00

Rinnallakulkijana lastenreumaa sairastavalle

Lapsena sairastuminen ja sairastaminen voi herättää monenlaisia ajatuksia ja tunteita läheisissä. Miten sairaus vaikuttaa lapseen? Entä perheeseen, arkeen ja rutiineihin? Tule jakamaan ajatuksiasi ja kokemuksiasi muiden samoja asioita pohtivien kanssa. Olet tervetullut mukaan riippumatta lapsen iästä tai siitä, milloin lastenreumadiagnoosi on saatu. Mukana on Reumaliiton vertaistukija Riikka Riihimäen seudun reuma-tules ry:stä.

Pääset liittymään saapumalla Reumaklubillle nettiosoitteeseen reumaklubi.reumaliitto.fi ja klikkaamalla huonetta "VERTAISNURKKA Rinnallakulkijana lastenreumaa sairastavalle". Mitään tunnuksia, salasanoja tai erillisiä ohjelmia ei tarvita. Huoneeseen mahtuu kerralla rajallinen määrä osallistujia.

Tervetuloa mukaan!

Tulevat vertaisnurkat