Vertaisnurkka: Tekonivelleikkaus: helpotuksen huokaus?

Monday 23.10.2023

Reumaliitto

Event time

Monday 23.10.2023,

time 18:00-19:00

Event place

Verkkotapahtuma Reumaklubilla

Organizer

Reumaliitto

Event illustration
Tervetuloa vertaisnurkkaan juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa!

Haluaisitko kohdata muita, jotka ovat kanssasi samassa elämäntilanteessa tai kokeneet samoja asioita, joita käyt läpi parhaillaan? Reumaklubilla järjestetään arki-iltaisin teematuokioita, joihin voit tulla juttelemaan matalalla kynnyksellä ilman ennakkoilmoittautumista ja viipyä haluamasi ajan. Paikalla on koulutettu vertaistukija, jolla on sama kokemus kuin osallistujilla.

Vertaisnurkka maanantaina 23.10.23 klo 18.00-19.00

Tekonivelleikkaus: helpotuksen huokaus?

Oletko ollut tekonivelleikkauksessa tai onko se ehkä seuraava vaihe sairautesi hoidossa? Haluatko jakaa ja kuulla kokemuksia siitä, miten valmistaudutaan leikkaukseen ja miten toipuminen tapahtuu? Rajoittuuko elämä vai avautuuko uusia ovia? Leikkaus voi tuoda helpotusta kipuihin ja parantaa elämänlaatua. Tule keskustelemaan asiasta ja vaihtamaan vinkkejä tekonivelleikkauksista! Mukana on Reumaliiton vertaistukija Arja Salon Reumayhdistyksestä

Pääset liittymään saapumalla Reumaklubillle nettiosoitteeseen reumaklubi.reumaliitto.fi ja klikkaamalla huonetta "VERTAISNURKKA Tekonivelleikkaus: helpotuksen huokaus". Mitään tunnuksia, salasanoja tai erillisiä ohjelmia ei tarvita. Huoneeseen mahtuu kerralla rajallinen määrä osallistujia.

Tervetuloa mukaan!

Tulevat vertaisnurkat

• 30.10. Kannattaako kuntoutus?
  • 6.11. Reuma ja uniapnea
  • 13.11. Hoitopolulla vai umpikujassa?
  • 20.11. Reuma ja harrastukset
  • 27.11. Reuma parisuhteen kolmantena pyöränä